Oppdaterte mål for kondisjonstreningen i 2013

Det er på tide å oppgradere målene for kondisjonstreningen i 2013!

Dette året har jeg bestemt at skal være et år med mye aktivitet, og noen utfordringer.

I slutten av januar satt jeg meg disse målene for min kondisjonstreningen.

Nye mål for sommersesongen!

Det er snart juni, og nye mål skal settes!

Mitt ønske med uholdenhetstrening er at jeg skal utfordre meg selv til å bli bedre til å løpe fortere, lengre og mer variert. 

For å klare dette må jeg sette noen delmål for hva jeg skal utføre hver uke, slik at de nye rutinene blir en god vane. 

Det er også viktig for meg at målene ikke blir for store og uoppnåelige, slik at kondisjonstreningen overskygger andre typer trening.

Min treningshverdag skal være variert!

Oppgraderte ukes-mål:

  1. Løpe minst 20 km i uken i tillegg til annen kondisjonstrening.
  2. Variere mellom langkjøring, trappeløp, bakkeløp, intervaller, eller progressive økter hver uke.
  3. Utføre drilløvelser for å bedre løpetreknikken.
  4. Fortsette å være motivert til å trene kondisjon!



Har du satt deg ukes-mål for treningen din?

Ikke glem å melde deg på konkurransen hvor to heldige vinnere får hver sin treningsdagbok!

God mandag til alle lesere!!

Stikkord:

2 kommentarer

Treningsnanne

27.05.2013 kl.08:26

Jeg trener for å løpe halvmaraton til høsten på sub 1:40. :)

KunnskapsrikTrening

27.05.2013 kl.09:18

Treningsnanne: Det er et bra mål :) Spennende!

Skriv en ny kommentar

KunnskapsrikTrening

KunnskapsrikTrening

31, Oslo

Velkommen!
Jeg er en Oslo-jente med mastergrad i molekylærbiologi/fysiologi med skjelettmuskler som spesialitet.
Personlig trener, kostveileder, treningsveileder og spinningsinstrukøtr fra NIH. Driver Vollen Trening med utendørs mammatrening hele året, og pt-studio på planen. Snart sertifisert mammamagetrener. Instruktør for utendørs mammatrening Fornebu i samarbeid med ELlixia Fornebu, og ekspertskribent for Sunn&Sprek.no. Gym- og naturfagslærer på videregående skole. Lyst å trene med personlig trener hjemme eller ute, eller har du spørsmål eller ønsker et samarbeid?
hh@kunnskapsriktrening.com

Siste innlegg

Kategorier

Arkiv

hits