Tilbakeblikk på nyttårsforsettene for 2013

Hvordan gikk det egentlig med planene for 2013?

Nyttårsaften er en dag for oppsummering av det gamle og planlegging av det nye året. 

Før jeg kan lage noen nye forsetter for året som kommer, må jeg finne frem igjen planene jeg hadde for dette året. 

Har jeg utført alle, eller må jeg ta med meg noen av punktene inn i 2014?


Planer for 2013

  • Løpe flere halvmaraton, gjerne med bedre tid enn i 2012. UTFØRT
  • Klare fler hangups en 2. UTFØRT, men må opprettholdes og jobbes med!
  • Løpe/gå på ski tilsammen over 900 km med NIke GPS klokka (forhåpentligvis runder jeg 900 km i morgen, 31.12.2012). UTFØRT! Forhåpentligvis 1110 km i løpet av dagen.
  • Trene mer funksjonellt enn i 2012. Utfordre bevegelighet med yoga og andre typer trening. Delvis utført, dette kan alltid forberedes.
  • Selvfølgelig løfte tyngre og bli sterkere! UTFØRT! Kort oppsummert har jeg økt 4RM i de fleste øvelser, blandt annet brystpress, markløft, militærpress, knebøy, benpress og gående utfall. 
  • Minimum 30 minutter bevegelse og aktivitet hver dag. UTFØRT med noen få unntak som for eksempel ved lange flyreiser eller ved sykdom. 


Bilde fra en av de aktive feriene i 2013

Les innlegget om Aktivitetsåret 2013 

Noe gammelt og noe nytt i 2014!

Noen av de gamle planene for året som gikk er utfordringer som alltid kan forbedres og jobbes med. Disse tar jeg med meg inn i det nye året. 

Noen nye forsetter har jeg ikke fastsatt enda fordi det føles ikke riktig å lage nye planer uten å oppsummere 2013 først. 

Nyttårsforsetter blir laget og lovet gang på gang i årsskiftet, men hva er vitsen om vi ikke ser tilbake og vurderer hva som ble fullført og ikke?

Planene for 2014 blir derfor en blanding av nye og gamle forsetter.

Les innleggene:

"Slik starter du treningsåret 2014. Tips til planlegging"

"Slik trener du i januar 2014" Få treningsprogram for to uker.

GODT NYTTÅR TIL ALLE FLOTTE LESERE!

JEG GLEDER MEG TIL 2014!

8 kommentarer

31.12.2013 kl.10:33

Godt nytt år :)

Silja

31.12.2013 kl.14:37

SPREKT!!! ;-) Jeg vet ikke om jeg tør kikke på min liste over forsett - er redd jeg neppe har bestått ;-)))) Da er det jo godt å vite at det alltid kommer et nytt år med nye muligheter - 2014 JEG ER KLAR! GODT nyttår Helene!

31.12.2013 kl.19:52

Fantastisk! Jeg bøyer meg i støvet og lar meg inspirere inn i 2014! KlemM

Helene - Treningslykke

01.01.2014 kl.17:22

Godt nytt år! :-)

KunnskapsrikTrening

02.01.2014 kl.10:39

Anonym: Godt nyttår til deg også!

KunnskapsrikTrening

02.01.2014 kl.10:39

Silja: Jeg er også klar for 2014! Det er som du sier, veldig deilig at det nye året kommer uansett :) Godt nyttår til deg også Silja :)!

KunnskapsrikTrening

02.01.2014 kl.10:40

Anonym: Kjennes godt å ha et sprekt 2013 bak seg. Du har vel ikke akkurat slappet av du heller? Vi kjører på i 2014, ikke sant?

KunnskapsrikTrening

02.01.2014 kl.10:40

Helene: Godt nyttår til deg også!!

Skriv en ny kommentar

KunnskapsrikTrening

KunnskapsrikTrening

31, Oslo

Velkommen!
Jeg er en Oslo-jente med mastergrad i molekylærbiologi/fysiologi med skjelettmuskler som spesialitet.
Personlig trener, kostveileder, treningsveileder og spinningsinstrukøtr fra NIH. Driver Vollen Trening med utendørs mammatrening hele året, og pt-studio på planen. Snart sertifisert mammamagetrener. Instruktør for utendørs mammatrening Fornebu i samarbeid med ELlixia Fornebu, og ekspertskribent for Sunn&Sprek.no. Gym- og naturfagslærer på videregående skole. Lyst å trene med personlig trener hjemme eller ute, eller har du spørsmål eller ønsker et samarbeid?
hh@kunnskapsriktrening.com

Siste innlegg

Kategorier

Arkiv

hits